Kedves Utas, jobban jársz, ha befogod a pofádat, mert megfingatunk.

2017/07/22. - írta: bence441

Erre még Orwell is csettintene....

bkk_segit.png

 

Újra bebizonyosodott, hogy Magyarország államformája tébolyda. Erre a következtetésre nem csak az utcai plakátok miatt juthat az ember, amelyekkel megerőszakolják az ember elméjét már hónapokkal a választások előtt. Igazán hervasztó látványt nyújt mindegyik, nem is beszélve arról, hogy kreatívabb polgártársaink hogy dekorálják ki őket, néha egészen infantil módon.

A budapesti közeledést éppen aktuálisan szervező cégről az emberek tapasztalata amúgy sem a legelőkelőbb. Mindenki, aki jár kel a városban, biztos van negatív tapasztalata, durvább esetek pedig a nyilvánosságban is teret kaptak. Ezekből van jónéhány, de nyilván ismeri mindenki azt a jelenséget, amikor a villamoson nagy vehemenciával büntetnek meg vékonyka iskolatáskás diáklányokat a diákigazolvány hiánya miatt, miközben necces arcok sietnek az ajtóhoz, hogy minél előbb elkerüljék a Nagy Találkozást a lila karszalagos emberrel.  Erre az érzésre  tett rá egy lapáttal a BKK. A szervezet most éppen a konfrontatív utat választotta és a meccsből mindenképpen vesztesen fog kijönni.  Erre ékes bizonyíték az utazóközönség reakciója, lényegében minden hozzászólás jelzi, milyen elképesztőt és undorítót húzott a BKK.

Erre tett rá a cég arrogáns, pökhendi és gusztustalan kommunikációja. Hekkertámadás érte a jegyértékesítési rendszert, amelyről a sajtó szinte naponta rántja le a leplet, milyen biztonsági hibáktól hemzseg. Kicsit sem ég a bőr a pofátokról, amiért ennyire, de ennyire hülyének néztek minket??!!! A lemondást nem várom el, mert aki feljelent egy jó szándékú 18 éves fiatalembert, abban semmi tisztesség nincsen. Legalább maradtatok volna kussban és nem szólaltatok volna meg. De így még jobban kinyílik a bicska nem csak a becsületesen fizető, havonta automata elé járuló közönség zsebében. És erre rálicitálva volt képük egy Facebook nyilatkozatban jelezni, hogy sajnálattal értesültek a történtekről. Azok, akik meglépték ezt a minden határon átlépő primitív ganéságot, nyilván nincsen semmi szégyenérzet, mert egy névtelen adminüzenetben csak gerinctelen senkik üzennek.  Amúgy nem meglepő módon hazudnak is. A fiatalember saját maga jelezte az ügyfélszolgálat felé, hogy hibás a rendszer. Tehát nem a médiából értesültek róla.

Semmit sem hallok azoknak az embereknek a felelősségéről, akik ezt az egész online jegyértékesítés nevű okádékot idekenték elénk. Akik ezt engedélyezték, hogy kimenjen, hogy ez így használható lesz. Vagy azt gondolták, ezeknek ez is jó lesz, és különben is okos technika okos embereknek való? (by BKK vezér)
Merem állítani, a legtöbb ember megütné a bokáját, ha ilyen teljesítményt produkálna munkahelyén. De ez Magyarország, ahol a megfelelő helyen minden megengedhető.

Sajnos ennek az esetnek sokkal rosszabb üzenete van a magyar társadalom felé. Azt közvetíti, nagyon rá fogsz fázni, ha jót szeretnél a közösségednek. És ez igazából jellemző az egész országra. A közösségért tevékenykedők mindig hendikepben vannak, mert ilyen beteg mentalitás uralkodik. Vezetőik pont ilyen szisztéma alapján kerülnek oda, akik pontosan azért lehetnek ilyen helyeken, mert ezt az állapotot konzerválni tudják. Nehogy jót akarj, mert rábaszol.

 

Szerencsétlen fiatalember most a nagybetűs ÉLETBEN tanulta meg, mi történik akkor, ha valaki szeretne javítani és még hozzá ráadásul végtelenségig naiv.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekaember.blog.hu/api/trackback/id/tr8512680039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása